MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Müşteri Memnuniyet Politikası

Erse Kablo olarak yurt içi pazardaki lider konumumuzu sürdürmenin, global pazarlarda etkin bir oyuncu olmanın ancak müşteri odaklı bir yaklaşımla sağlanabileceğine inanır, kendimizi sürekli geliştirmek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını arttırmak için çalışırız.

Bu yaklaşımla oluşturduğumuz müşteri odaklı sistemimiz tüm yönetim sistemi süreçlerimiz ile entegre ve birbirini kontrol eden yapıdadır.

 

  • Müşterilerimiz, tüm iletişim kanallarından (www.ersekablo.com.tr, e-posta, telefon, faks,  bayi, bayi portalı) bize ulaşarak talep, öneri ve geri bildirimlerini iletebilir.
  • Müşterilerimizden iletilen taleplerin, bize ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisi, kendilerine 24 saat içinde verilir.
  • Talepler izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf, güvenli bir sistemle öncelikle birincil ve ikincil mevzuat şartlarına uygun olarak objektif, adil ve gizlilik içinde ele alınır ve değerlendirilir.
  • Şikayet ve önerilerin kök nedenlerine inmeye, kalıcı iyileştirmelerin sistem ve süreçlerimizde uygulanmasına önem verilir.
  • Müşterilerimizle dürüst ve açık iletişim kurulur, tam ve zamanında bilgilendirme yapmaya, bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterilir.
  • Taleplere ilişkin alınan kararlar gerekçeleri ile birlikte açıklanır.
  • Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılır ve takip edilir.
  • Müşterilerimize yapılan memnuniyet anketleri detaylı şekilde analiz edilir.
  • Şikayetlerin çözümü için müşterilerimize mali yükümlülük getirilmez.
  • Müşterilerimizin kişisel bilgileri güven altına alınır.
  • Müşterilerimize sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, Erse Kablo ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunulur.

 

Müşteri memnuniyeti süreçleri ve “Müşteri Memnuniyeti Politikası”na bağlılığın; Erse Kablo Yönetim Kurulu tarafından sürekli takip edileceğini, tüm ilgili departmanların ortak katılımı ve destekleriyle daha ileri seviyeye taşınacağını taahhüt ederiz.

 

Genel Müdür  

 

                   Selami Sivritepe

  Language
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Müşteri Memnuniyet Politikası

Erse Kablo olarak yurt içi pazardaki lider konumumuzu sürdürmenin, global pazarlarda etkin bir oyuncu olmanın ancak müşteri odaklı bir yaklaşımla sağlanabileceğine inanır, kendimizi sürekli geliştirmek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını arttırmak için çalışırız.

Bu yaklaşımla oluşturduğumuz müşteri odaklı sistemimiz tüm yönetim sistemi süreçlerimiz ile entegre ve birbirini kontrol eden yapıdadır.

 

  • Müşterilerimiz, tüm iletişim kanallarından (www.ersekablo.com.tr, e-posta, telefon, faks,  bayi, bayi portalı) bize ulaşarak talep, öneri ve geri bildirimlerini iletebilir.
  • Müşterilerimizden iletilen taleplerin, bize ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisi, kendilerine 24 saat içinde verilir.
  • Talepler izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf, güvenli bir sistemle öncelikle birincil ve ikincil mevzuat şartlarına uygun olarak objektif, adil ve gizlilik içinde ele alınır ve değerlendirilir.
  • Şikayet ve önerilerin kök nedenlerine inmeye, kalıcı iyileştirmelerin sistem ve süreçlerimizde uygulanmasına önem verilir.
  • Müşterilerimizle dürüst ve açık iletişim kurulur, tam ve zamanında bilgilendirme yapmaya, bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterilir.
  • Taleplere ilişkin alınan kararlar gerekçeleri ile birlikte açıklanır.
  • Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılır ve takip edilir.
  • Müşterilerimize yapılan memnuniyet anketleri detaylı şekilde analiz edilir.
  • Şikayetlerin çözümü için müşterilerimize mali yükümlülük getirilmez.
  • Müşterilerimizin kişisel bilgileri güven altına alınır.
  • Müşterilerimize sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, Erse Kablo ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunulur.

 

Müşteri memnuniyeti süreçleri ve “Müşteri Memnuniyeti Politikası”na bağlılığın; Erse Kablo Yönetim Kurulu tarafından sürekli takip edileceğini, tüm ilgili departmanların ortak katılımı ve destekleriyle daha ileri seviyeye taşınacağını taahhüt ederiz.

 

Genel Müdür  

 

                   Selami Sivritepe

  Language
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Müşteri Memnuniyet Politikası

Erse Kablo olarak yurt içi pazardaki lider konumumuzu sürdürmenin, global pazarlarda etkin bir oyuncu olmanın ancak müşteri odaklı bir yaklaşımla sağlanabileceğine inanır, kendimizi sürekli geliştirmek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını arttırmak için çalışırız.

Bu yaklaşımla oluşturduğumuz müşteri odaklı sistemimiz tüm yönetim sistemi süreçlerimiz ile entegre ve birbirini kontrol eden yapıdadır.

 

  • Müşterilerimiz, tüm iletişim kanallarından (www.ersekablo.com.tr, e-posta, telefon, faks,  bayi, bayi portalı) bize ulaşarak talep, öneri ve geri bildirimlerini iletebilir.
  • Müşterilerimizden iletilen taleplerin, bize ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisi, kendilerine 24 saat içinde verilir.
  • Talepler izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf, güvenli bir sistemle öncelikle birincil ve ikincil mevzuat şartlarına uygun olarak objektif, adil ve gizlilik içinde ele alınır ve değerlendirilir.
  • Şikayet ve önerilerin kök nedenlerine inmeye, kalıcı iyileştirmelerin sistem ve süreçlerimizde uygulanmasına önem verilir.
  • Müşterilerimizle dürüst ve açık iletişim kurulur, tam ve zamanında bilgilendirme yapmaya, bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterilir.
  • Taleplere ilişkin alınan kararlar gerekçeleri ile birlikte açıklanır.
  • Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılır ve takip edilir.
  • Müşterilerimize yapılan memnuniyet anketleri detaylı şekilde analiz edilir.
  • Şikayetlerin çözümü için müşterilerimize mali yükümlülük getirilmez.
  • Müşterilerimizin kişisel bilgileri güven altına alınır.
  • Müşterilerimize sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, Erse Kablo ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunulur.

 

Müşteri memnuniyeti süreçleri ve “Müşteri Memnuniyeti Politikası”na bağlılığın; Erse Kablo Yönetim Kurulu tarafından sürekli takip edileceğini, tüm ilgili departmanların ortak katılımı ve destekleriyle daha ileri seviyeye taşınacağını taahhüt ederiz.

 

Genel Müdür  

 

                   Selami Sivritepe

  Language
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Müşteri Memnuniyet Politikası

Erse Kablo olarak yurt içi pazardaki lider konumumuzu sürdürmenin, global pazarlarda etkin bir oyuncu olmanın ancak müşteri odaklı bir yaklaşımla sağlanabileceğine inanır, kendimizi sürekli geliştirmek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını arttırmak için çalışırız.

Bu yaklaşımla oluşturduğumuz müşteri odaklı sistemimiz tüm yönetim sistemi süreçlerimiz ile entegre ve birbirini kontrol eden yapıdadır.

 

  • Müşterilerimiz, tüm iletişim kanallarından (www.ersekablo.com.tr, e-posta, telefon, faks,  bayi, bayi portalı) bize ulaşarak talep, öneri ve geri bildirimlerini iletebilir.
  • Müşterilerimizden iletilen taleplerin, bize ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisi, kendilerine 24 saat içinde verilir.
  • Talepler izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf, güvenli bir sistemle öncelikle birincil ve ikincil mevzuat şartlarına uygun olarak objektif, adil ve gizlilik içinde ele alınır ve değerlendirilir.
  • Şikayet ve önerilerin kök nedenlerine inmeye, kalıcı iyileştirmelerin sistem ve süreçlerimizde uygulanmasına önem verilir.
  • Müşterilerimizle dürüst ve açık iletişim kurulur, tam ve zamanında bilgilendirme yapmaya, bilgilerin net ve anlaşılır olmasına özen gösterilir.
  • Taleplere ilişkin alınan kararlar gerekçeleri ile birlikte açıklanır.
  • Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılır ve takip edilir.
  • Müşterilerimize yapılan memnuniyet anketleri detaylı şekilde analiz edilir.
  • Şikayetlerin çözümü için müşterilerimize mali yükümlülük getirilmez.
  • Müşterilerimizin kişisel bilgileri güven altına alınır.
  • Müşterilerimize sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, Erse Kablo ile tüm ilişkisi süresince kaliteli hizmet sunulur.

 

Müşteri memnuniyeti süreçleri ve “Müşteri Memnuniyeti Politikası”na bağlılığın; Erse Kablo Yönetim Kurulu tarafından sürekli takip edileceğini, tüm ilgili departmanların ortak katılımı ve destekleriyle daha ileri seviyeye taşınacağını taahhüt ederiz.

 

Genel Müdür  

 

                   Selami Sivritepe